Valentijnsdag draait vaak om je geliefde, om je partner. Maar Puntuit wil zijn Valentijns­actie dit jaar wat breder trekken. Want waarom zou je deze dag ook andere mensen niet mogen laten weten dat je veel van hen houdt?

Wat houdt onze actie in?
We sturen op 14 februari een mooie bos bloemen naar geliefden of dierbaren van vijf jongeren die zich voor deze actie hebben aangemeld.

Hoe meld je je aan?
Stuur voor 13 februari een e-mail naar info(at)puntuit.nl of neem contact met ons op via WhatsApp (06-20601065), Twitter, Facebook of Instagram. Vertel wie jij wilt verrassen en waarom. Wat maakt diegene zo speciaal voor jou? Hoe kennen jullie elkaar, wat is jullie verhaal? Vergeet niet in je bericht ook de naam en het adres van diegene te vermelden, zodat wij een bos bloemen kunnen opsturen als jouw aanmelding daarvoor in aanmerking komt. Geef ook je eigen naam, woonplaats, leeftijd en telefoonnummer door, zodat we je bij eventuele vragen kunnen bereiken.

Wie vallen er in de prijzen?
De mooiste aanmeldingen dingen mee naar een bos bloemen. Heb jij een speciaal verhaal over jou en je geliefde of een dierbare? En ben jij tussen de 13 en de 23 jaar oud? Doe dan zeker mee. De kans is groot dat jij uitgekozen wordt.

Wat gebeurt er vervolgens met je aanmelding?
Puntuit publiceert de vijf winnende inzendingen op 15 februari op deze pagina. Zorg er dus voor dat de inzendingen geschikt zijn voor een groter publiek.

Let op: Puntuit wil deze actie dit jaar vaker herhalen. Wil jij dus iemand verrassen met een bos bloemen en heb je daar een goede reden voor die je wilt delen? Dan kun je ook na Valentijnsdag je mail nog sturen naar info@puntuit.nl. Elke laatste dag van de maand maakt Puntuit via de website, Facebook, Twitter en Instagram een nieuwe winnaar bekend van de bos bloemen. Houd dus onze onlinekanalen in de gaten.


Wil jij regelmatig het beste van jongerensite Puntuit (voor jongeren van 12 tot en met 25 jaar) op je smartphone ontvangen? Dat kan nu ook door je aan te melden bij de redactie via WhatsApp. Puntuit voegt je dan toe aan een lijst, waarna je af en toe een link naar een artikel –eentje die je gelezen/gezien moet hebben– krijgt toegestuurd.