T-mobile probeert mij te paaien met een gelikte video. Het scherm toont een jongen die en bed ligt en met zijn telefoon netflixt. Kennelijk is hij al even bezig, want zijn ogen vallen dicht. Na een paar seconden valt zijn telefoon uit zijn handen op zijn gezicht. Dat levert natuurlijk een schrikreactie op. Vervolgens komt een tekst van T-mobile in beeld: Nu onbeperkt bingewatchen voor bijna niks.
Nadat ik het allemaal bekeek was ik best wel een beetje geschokt. In reclames krijg je vaak een ideale wereld te zien. Die wereld moet je ook willen bereiken en daarom koop je dit of dat product. Is het dan zo dat ik jaloers moet worden op iemand die zijn nachtrust opoffert aan het kijken van series.
In andere gevallen zegt een bedrijf vaak: ‘’Je kunt onze producten ook verkeerd gebruiken, maar daar is het niet voor gemaakt.’’ T-mobile draait dit om. Het woord binge komt van bingedrinken, wat iets betekent als comazuipen. T-mobile levert dus een dienst waarbij we veel te veel series kunnen kijken, en dan ook nog eens onbeperkt. Zelfs als je niet christelijk bent is het bizar om je tijd op deze manier te verdoen. Dit gedrag wordt ook nog eens verheven tot een ideaal door een professionele organisatie.