Economie

MediaMarkt betreedt telecommarkt met eigen mobiele merk

MediaMarkt betreedt de telecommarkt met een eigen mobiele telefoniemerk, genaamd Let’s Go Mobile. Daarvoor maakt de elektronicaketen gebruik van het netwerk van KPN.

28 April 2025 09:40Leestijd 1 minuut

Met Let’s Go Mobile, dat vanaf 1 mei in de MediaMarkt-winkels en online wordt aangeboden, richt de keten zich naar eigen zeggen op prijsbewuste en op technologie gerichte consumenten. „We zien dat klanten steeds meer verwachten van hun mobiele abonnement”, verklaart commercieel directeur Patrick van der Linden van MediaMarkt Benelux.

Bij het abonnement zit standaard onbeperkte cloudopslag. De data worden volgens MediaMarkt veilig opgeslagen op Europese servers in Noorwegen.

De stap sluit aan bij de bredere strategie van MediaMarkt om een ‘one-stop-tech-shop’ te zijn. Daarmee doelt de keten op een platform waar consumenten niet alleen hun apparatuur kopen, maar ook direct bijpassende diensten en accessoires kunnen afnemen.

RD.nl in uw mailbox?

Ontvang onze wekelijkse nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.

Hebt u een taalfout gezien? Mail naar redactie@rd.nl
Vond je dit artikel nuttig?

Home

Krant

Media

Puzzels

Meer