Yord herfst logo
Home      Zoeken      

    Lang wachten aan telefoon bron van ergernis

    HOUTEN (ANP) - Lang wachten is de grootste ergernis van Nederlanders als zij telefonisch contact zoeken met een bedrijf.

    Dat blijkt uit een rapportage van het Meldpunt Telefoonirritatie die donderdag verscheen. Driekwart van de bellers meent door bedrijven veel te lang telefonisch in de wacht te worden gezet.

    Andere grote ergernissen zijn het heen en weer gestuurd worden tussen verschillende afdelingen (58 procent), het gebrek aan kennis bij de telefonisch medewerker (49 procent) en het niet nakomen van toezeggingen (48 procent). Slechts 14 procent van de ondervraagden zegt nooit problemen te ervaren als zij een bedrijf of instelling bellen.

    Reacties (6)

    marietjuh
    redacteur
    Quote bericht
    aantal posts:372

    zeker... kost aml geld!!!!

     ik zal u nooit vergeten!!(L)
    hartjuh
    redacteur
    Quote bericht
    aantal posts:260

    da kun je wel zegge jah! das toch niej normaal!

    net of je niks anders te doen heb, dan alleen mar aan de telefoon te zitte!

    I-LOVE-VAKANTIE-VOORALD-ZOMERVAKANTIE
    journalist
    Quote bericht
    aantal posts:1570

    daar ergur ik mij ook aan

     

    ikkuh

     

     D0€ M@@® G€W00N D@$ @L G€K G€N0€G!!!
    Jannekuh
    correspondent
    Quote bericht
    aantal posts:202

    Lang wachten is niet leuk maar wat ook suuuuuuper vervelend is: die geheime telefoontjes, als je oppakt zeggen ze nix, wachte ze tot dat jij wat zeg en dan beginnen ze een heel verhaal over `wij zijn van het onderzoeks bureau blabla` ..

     

     Laatste jaar op school!
    Dhvj
    stagiair
    Quote bericht
    aantal posts:70

    ik ben het egt eens met dat artikeltje!

    weet je hoe irri!!

    altijd dat lange wachten.... je word dr chagi van!

     

     vakantie bijna voorbij!:S
    Dhvj
    stagiair
    Quote bericht
    aantal posts:70

    egt irritnt, dt hb j vrl b vn die cmptrtlfns
     vakantie bijna voorbij!:S