Lang wachten aan telefoon bron van ergernis
HOUTEN (ANP) - Lang wachten is de grootste ergernis van Nederlanders als zij telefonisch contact zoeken met een bedrijf.
Dat blijkt uit een rapportage van het Meldpunt Telefoonirritatie die donderdag verscheen. Driekwart van de bellers meent door bedrijven veel te lang telefonisch in de wacht te worden gezet.
Andere grote ergernissen zijn het heen en weer gestuurd worden tussen verschillende afdelingen (58 procent), het gebrek aan kennis bij de telefonisch medewerker (49 procent) en het niet nakomen van toezeggingen (48 procent). Slechts 14 procent van de ondervraagden zegt nooit problemen te ervaren als zij een bedrijf of instelling bellen.
Reacties (6)
marietjuh redacteur | vrijdag 30 mei 2008 - 12:03 | ![]() |
aantal posts:372 | zeker... kost aml geld!!!! | |
ik zal u nooit vergeten!!(L) |
hartjuh redacteur | vrijdag 30 mei 2008 - 12:27 | ![]() |
aantal posts:260 | da kun je wel zegge jah! das toch niej normaal! net of je niks anders te doen heb, dan alleen mar aan de telefoon te zitte! |
I-LOVE-VAKANTIE-VOORALD-ZOMERVAKANTIE journalist | vrijdag 30 mei 2008 - 14:35 | ![]() |
aantal posts:1570 | daar ergur ik mij ook aan
ikkuh
| |
D0€ M@@® G€W00N D@$ @L G€K G€N0€G!!! |
Dhvj stagiair | vrijdag 30 mei 2008 - 19:14 | ![]() |
aantal posts:70 |
| |
vakantie bijna voorbij!:S |
Dhvj stagiair | vrijdag 30 mei 2008 - 19:15 | ![]() |
aantal posts:70 | egt irritnt, dt hb j vrl b vn die cmptrtlfns | |
vakantie bijna voorbij!:S |